Twierdza Modlin - twierdza położona u zbiegu Wisły i Narwi, stanowi wielokrotnie rozbudowywany zespół umocnień. Zawiera w sobie elementy fortyfikacji francuskiej, rosyjskiej i polskiej. Jest jednym z największych i najistotniejszych pomników inżynierii wojskowej w Polsce. Pobyt na Terenie Parku Linowego: po pierwsze szkolenie "na ziemi", następnie zmaganie na trasie składającej się ze zróżnicowanych przepraw linowych. Po wielogodzinnej zabawie cała klasa była wykończona, ale i zadowolona. Wspólnie dzieliliśmy się niezapomnianymi wrażeniami przy ognisku.
Polecamy - 3bt
Zgodnie z tradycją, co roku uczniowie klas maturalnych naszej szkoły jeżdżą na Jasną Górę prosić Matkę Boską o pomoc w zdaniu matury. Tak było i tym razem…
We wtorek , 16 października 2012 r., a więc w trzydziestą czwartą rocznicę wyboru Karola Wojtyły na papieża, sześćdziesięciu ośmiu uczniów klas maturalnych wraz z opiekunami oraz pracownikami obsługi wyruszyło na pielgrzymkę do Częstochowy. Towarzyszyło nam również dwóch młodych kleryków, którzy grą na gitarze oraz śpiewem wspierali nas w modlitwie.
Ekipa Zespołu Szkół Nr 1 zakwalifikowała się do IV Ogólnopolskiego Konkursu Gastronomicznego "Kuchnia Polska na Mazowszu". Konkurs odbędzie się w piątek 26.10.2012r. w ZSSG ul. Komorska 17/23 w Warszawie.
Czytaj więcej: IV Ogólnopolski Konkurs Gastronomiczny "Kuchnia Polska na Mazowszu"
9-11 października 2012 r. w Zespole Szkół nr 1 w Milanówku odbyły się konkursy poświęcone życiu i twórczości Zbigniewa Herberta pod hasłem "OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA". Nasze uczennice były najlepsze! Beata Sajak zajęła I miejsce w konkursie poetyckim, Karolina Obrębska w fotograficznym a Paulina Szadkowska w plastycznym. Serdecznie im gratulujemy!
Dziewczęta i chłopcy, kobiety i mężczyźni, ladies and gentlemen – bez względu na to, jakimi określeniami posłużymy się, aby nazwać przedstawicieli odmiennych płci, musimy wiedzieć, że różnią się oni pod względem emocjonalności. Z dziewczynkami częściej rozmawia się o emocjach, ich płacz powoduje koncentracje zainteresowania na jej problemie, płacz chłopca często wywołuje niechęć, obojętność lub ośmieszenie. Dlatego chłopcy uczą się być twardzi i niezależni, dziewczynki wybierają więzi społeczne. Stąd różnice w międzypłciowej emocjonalności - dziewczęta łatwo i zazwyczaj trafnie odczytują emocje swoje i innych. Jeśli chcemy zadbać o nasz związek emocjonalny, możemy nauczyć siebie bądź partnera konstruktywnej rozmowy o emocjach.
Odwiedza nas 1174 gości oraz 0 użytkowników.