Rok 2019. Klasa 1btp i 1atp wraz z wychowawczyniami - panią Edytą Chmielnicką oraz panią Sylwią Nalej pojechały do Olsztyna na wycieczkę integracyjną.
Plan był prosty: PRZEDE WSZYSTKIM INTEGRACJA!
Dnia 2.10.2019 r. przed szkołę przyjechał autokar. Wszyscy wsiedliśmy do niego bardzo entuzjastycznie. Zapowiadało się świetnie! I choć deszcz nie ustawał ani na chwilę, to nie zniechęcił nikogo do wspólnego wyjazdu. Po 4 godzinach w "muzycznych nastrojach" - prawie całą drogę śpiewaliśmy różne hity- dotarliśmy do hotelu na obrzeżach Olsztyna.

Po kolacji, jak na nastolatków w technikum przystało, całą wycieczką przejęliśmy "Bajkolandię" - hotelową salę zabaw. Emocje sięgały zenitu! Po pewnym czasie przejęte zostały też stoły do bilarda/ping-ponga, kręgielnia oraz korytarz hotelowy. Atrakcją tamtego wieczoru była jeszcze dyskoteka, choć nie cieszyła się popularnością.
Drugiego, a zarazem ostatniego dnia wycieczki w dobrych nastrojach przyszliśmy na śniadanie. O godzinie 9 wyjechaliśmy z hotelu, by wraz z przewodnikiem zwiedzić Stare Miasto w Olsztynie. Pogoda sprzyjała. Nie obyłoby się bez głównej atrakcji, a zarazem tradycji wycieczkowej, czyli restauracji pod złotymi łukami - McDonald.
Wycieczka była bardzo udana! Plan został zrealizowany w 100%. Wszyscy się super zintegrowaliśmy! :)

Kształcenie i Szkolenia Zawodowe Akcja 1 Mobilność Edukacyjna

BIP

bip logo

deklaracja dostepnosci 2020

Smacznie, zdrowo i sportowo

Regionalne Podróże Kulinarne 2020

regionalne podroze kulinarne

Kto jest Online

Odwiedza nas 1103 gości oraz 0 użytkowników.